Servisní služby

Servisní služby

Servisní služby

Kardex Servis je specializovaná divize společnosti Kardex, která zajišťuje instalaci, servis a opravy veškerých nabízených a prodávaných produktů v segmentu průmyslových skladovacích systémů. Jsme si vědomi toho, že zákazník při nákupu zařízení KARDEX učinil značnou investici a očekává její co nejefektivnější návratnost. Proto každé servisní oddělení společnosti KARDEX dělá maximum pro to, aby na každém zařízení byl kvalitně proveden servis a tím byl zaručen jeho bezproblémový a bezpečný každodenní provoz.

Servisní oddělení společnosti Kardex je možno na základě smluvních vztahů telefonicky kontaktovat 24 hodin denně po celý rok, přičemž jsme schopni reagovat na jakýkoli podnět k servisnímu zásahu, ať už po telefonickém kontaktu nebo přímo u zákazníka. Stejné podmínky a služby platí i v případě servisu řídicího skladového softwaru Kardex PowerPick Global a jeho modifikací.

Jsme si vědomi toho, že každý zákazník je jiný a má specifické a jedinečné potřeby skladování v závislosti na oboru své činnosti. Společnost Kardex je proto schopna připravit servisní smlouvy dle vašich individuálních potřeb. Pomocí těchto individuálních smluv lze nabídnout zákazníkům možnosti změny času dojezdu technika na místo poruchy nebo neomezenou dostupnost servisního oddělení pomocí Hotline linky, která funguje 24 hodin denně 365 dní v roce. Každý klient má možnost uzavřít se společností Kardex servisní smlouvu s přesně specifikovanými podmínkami provádění preventivního servisu a servisních zásahů, a to bez ohledu na počet zakoupených zařízení.